Bestyrelsen

Kontakt os

Peter Holmgren

Formand
Dalagervej 90, 8700 Horsens
Mobil  22 80 95 18
eMail: pete5172@gmail.com

Kenneth Merrild

Kasserer
Dalagervej 162, 8700 Horsens
Mobil 22 99 79 39
eMail: kenneth.merrild@outlook.dk

Mark Tofteng

Bestyrelsesmedlem
Dalagervej 220, 8700 Horsens
Mobil 61 30 69 52  
eMail: mark.tofteng@gmail.com

Mikkel Enggård

Sekretær
Dalagervej 168, 8700 Horsens
Mobil 21 65 85 87
eMail: mikkel-enggaard@hotmail.com

Dennis M. Böttcher

Bestyrelsesmedlem
Dalagervej 195, 8700 Horsens
Mobil 61 68 22 61
eMail: bottchers@gmail.com

Linda Ballegaard Nielsen

Suppleant
Dalagervej 78, 8700 Horsens
Mobil 30 32 84 77
eMail: dalagervej78@gmail.com

Revisor

Vores Administration
Kystvejen 37A, 8000 Aarhus C
Telefon 73 70 98 32
eMail: adm@voadm.dk


Vedtægter

Grundejerforeningen Dalagervej 8700 Horsens
§1 Foreningens navn Grundejerforeningen Dalagervej
§2 
Medlemmer af grundejerforeningen er alle ejere af parceller med adresse på Dalagervej undtagen den del der hører under grundejerforeningen Bøgelunden.
§3 
Foreningens formål er at varetage medlemmernes fællesinteresser, herunder at overvåge overholdelse af de på ejendommene påhvilende servitutter, opkrævning og administration af ydelser til fælles lån, bidrag til vedligeholdelse af private veje og kloakledninger m.v. jfr. øvrige deklarationer lyst på grundene henholdsvis 18/11 - 1974 og 8/8 1977.
§4 
Generalforsamlingen er foreningens højeste myndighed. Ordinær generalforsamling afholdes hvert år i februar måned og indkaldes med mindst 14 dages varsel ved skriftlig meddelelse til hvert medlem. Det reviderede regnskab fremsendes til medlemmerne sammen med indkaldelsen til generalforsamlingen. Dagsorden til den ordinære generalforsamling skal indeholde følgende punkter. 1) Valg af dirigent 2) Formandens beretning 3) Regnskabsfremlæggelse til godkendelse 4) Fastsættelse af næste års kontingent 5) Valg af formand eller kasserer 6) Valg af øvrig bestyrelse 7) Valg af revisor 8) Indkomne forslag 9) Eventuel
§5 
Adgang til og stemmeret ved foreningens møder og generalforsamling har de medlemmer, der ikke er i restance til foreningen. Hvert medlem har 2 stemmer pr. grund. Et mødeberettiget medlem kan give en andet medlem skriftlig fuldmagt til møde og stemme for sig. Sådanne fuldmagter må fremlægges for bestyrelsen forinden generalforsamlingen påbegyndes. Hvert mødeberettet medlem kan højest afgive 2 stemmer ved fuldmagt. Har en ejendom flere end en tinglyst ejer og møder kun en af disse, kan den der møder afgive begge stemmer, såfremt ikke andet skriftlig er meddelt bestyrelsen inden generalforsamlingens påbegyndelse.
§6 
Kontingent til foreningen fastsættes for et år af gangen af foreningens generalforsamling. Kontingent fastsættes ud fra hvad der er nødvendig til varetagelse af foreningens opgaver. Kontingentet betales forud til de af bestyrelsen fastsatte terminer. Såfremt et medlem ikke har betalt sit kontingent inden 14 dage efter forfaldsdato modtager han et skriftlig påkrav med en bod på 50,00 kr. hvilket beløb tillige med det skyldige kontingent straks kan inddrages for medlemmets regning.
§7 
Foreningens regnskab løber fra 1/1 - 31/12, dog således at første regnskabsår løber fra foreningens stiftelse til de 31/12 1980. Senest den 20/1 skal regnskabet være afsluttet og afleveret til revision. Regnskabet skal i underskrevet stand tilbagesendes til kasseren senest den 31/1 og hele regnskabet underskrives af den samlede bestyrelse forinden afholdelse af den ordinære generalforsamling.
§8 
Simpel majoritet blandt de mødende stemmeberettige medlemmer jfr. §5 er afgørende i alle foreningens anliggender. Til ændring af foreningens vedtægter samt påtagelse af økonomiske solidariske forpligtelser kræves der over 2/3 majoritet af stemmeberettige medlemmer. Opnår et forslag om vedtægtsændringer ikke 2/3 majoritet blandt de mødende stemmeberettige er det bortfaldet. Opnås de 2/3 majoritet blandt de mødende stemmeberettige medlemmer, men udgør dette stemmetal ikke 2/3 af samtlige stemmer der kan afgives i foreningen, indkalder bestyrelsen inden 1 måned til en ny generalforsamling, hvor forslaget da kan vedtages med 2/3 majoritet uden hensyn til antallet af de mødte. Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen må være indgivet med skriftlig motivering til formanden senest de 25 i måneden forud for generalforsamlingens afholdelse.
§9 
Ekstraordinær generalforsamling afholdes, når bestyrelsens flertal finder det fornødent og indkaldes med mindst 14 dages varsel på samme måde som den ordinære generalforsamling. Ekstraordinær generalforsamling skal også kunne kræves af mindst 20 medlemmer af foreningen. En sådan begæring skal indeholde forslag til dagsorden og bestyrelsen er da forpligtiget til inden 14 dage og med 14 dages varsel at indkalde til ekstraordinær generalforsamling på forannævnte måde.
§10 
Til at lede foreningens anliggender vælger generalforsamlingen en bestyrelse bestående af 5 medlemmer. Envidere vælges en revisor samt en suppleant for bestyrelsen og en revisorsuppleant. Valget gælder for 2 år, dog således at genvalg kan finde sted. Formand og kasserer kan ikke afgå samme år. Revisor for 2 år af gangen, ligesom revisorsuppleant vælges for 2 år af gangen. I tilfælde af formand og kasserer udtræder mellem 2 generalforsamlinger konstituerer bestyrelsen sig selv.
Alle valg foregår ved håndsoprækning, med mindre mindst 5 medlemmer kræver skriftlig afstemning.
§11
Bestyrelsen fastsætter selv sin forretningsorden. I tilfælde af vedvarende forfald for bestyrelsen indkaldes suppleanten. Det påhviler sekretæren at føre forhandlingsprotokol over det på generalforsamlingen og bestyrelsesmøderne besluttede. I tilfælde af stemmelighed er formandens stemme udslagsgivende. Bestyrelsesarbejdet er ulønnet.
§12 
Formanden repræsenterer foreningen udadtil og forestår foreningens korrespondance. Bestyrelsen kan ikke forpligtige foreningen økonomisk udover det årlige kontingent.
Således vedtaget på den stiftende generalforsamling den 4. marts 1980.